Cesta: Titulní stránka > Informační technologie > eGON a eGovernment > Vzdělávání v eGONcentru


 

Změna údajů pro přístup k datové schránce, CzechPointu – postup

Při změně zaměstnance, který má přístup do datové schránky úřadu, nebo vede agendu CzechPointu je nutno provést i změnu přístupových oprávnění. Po volbách se často mění i představitelé obcí. Zejména u datových schránek se často přistupuje přes tento účet.
 

 
 
 

Postup jak provést změnu při změně zaměstnance, či nově zvolených představitelů obce.

Nejdříve je nutno provést změnu údajů v systému ePusa.

V ePusa se evidujíkontaktní osoby, kterým je pak přiřazován přístup k jednotlivým agendám. Následně je popisován postup změny kontaktních osob.

  • Pokud nemá obec přístupové údaje (jméno a heslo do systému ePusa), zašlete z obecního mailu žádost o jejich zaslání na adresu help@epusa.czhelp@epusa.czhelp@epusa.czhelp@epusa.cz . V Žádosti uveďte jméno obce, jméno a příjmení kontaktní osoby, která žádá o údaje, kontaktní telefon na pevnou linku obce.
    Po odeslání žádosti Vám budou údaje sděleny elektronickou formou.


Změna údajů pro CzechPoint.

Při změně údajů v ePuse proveďte i změnu údajů uživatelů CzechPointu. Pro změnu atributů CzechPointu je třeba být přihlášen pod administrátorem CzechPiontu, nelze použít běžný účet ePusy pro obec, nebo účet pracovníků CzechPointu. Tento účet většinou začíná předponou CP_ nebo ADM_ .

Pokud jste tento účet nebo heslo ztratili, požádejte zasláním žádosti z emailu obce (důležité, ne z jiného) s uvedením účtu (pokud znáte), názvu obce, PSČ a obce na email helpdesk@czechpoint.cz .

Je třeba vyplnit atributy osoby dle požadované úrovně přístupu do CzechPointu.



Pro nového uživatele CzechPointu je třeba ještě doplnit přístupové certifikáty. Otevřete https://www.czechpoint.cz/npshttps://www.czechpoint.cz/nps a po přihlášení doplníte odpovídající certifikáty.

Podrobnější popis naleznete v:
http://www.czechpoint.cz/web/files/Czech%20POINT_Dokumentace_k_projektu_Krok_za_krokem_rt_1.4.pdfhttp://www.czechpoint.cz/web/files/Czech%20POINT_Dokumentace_k_projektu_Krok_za_krokem_rt_1.4.pdf



Změna přístupu k datové schránce

Doporučujeme, aby obec měla k datové schránce alespoň dva přístupy.

Při změně statutálního zástupce v ePuse se automaticky vyvolá zneplatnění původního přístupu a automaticky budou odeslány nové přístupové údaje pro nového starostu (starostku) .

Pokud je organizace zapsaná v obchodním rejstříku a dojde ke změně v rejstříku, promítá se změna také automaticky do datové schránky. Tj. zneplatnění původní osoby a zaslání přístupových údajů pro novou osobu.

Viz: http://www.mvcr.cz/clanek/datove-schranky.aspx



 
 

Příspěvky k dokumentu

počet příspěvků: 0
  • Předmět, Autor, Datum a čas, Číslo, Návštěv
  • Změna údajů pro přístup k datové schránce, CzechPointu – postup
 

Zodpovídá: Ing. Karel Žák
Vytvořeno / změněno: 25.10.2010 / 25.10.2010

Počet návštěv: 23749
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí: 8.00–17.00, úterý: 8.00–13.00, středa: 8.00–17.00, čtvrtek: 8.00–13.00, pátek: 8.00–13.00, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek: 8.00–13.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek