Cesta: Titulní stránka > Informační technologie > Archiv > Informatizace krajských úřadů


 

KEVIS – Krajský evidenční informační systém

Krajský evidenční informační systém je společným projektem Ministerstva vnitra ČR a Asociace krajů ČR.
 

 
 

KEVIS – Krajský evidenční informační systém (www.kevis.cz)

 

vedoucí projektu: Ing. Petr Pavlinec (Vysočina)

realizátor: Marbes Consulting s.r.o.

 

Veřejná správa České republiky se na poli informatiky dlouhodobě potýká s obrovským množstvím softwarových systémů, které slouží pro základní podporu desítek agend výkonu státní správy i samosprávy. Jde typicky o aplikace, které řeší jednoduché úkoly typu evidence a jsou ve většině případů vytvořeny pomocí jednoduchých vývojových a databázových prostředků. Problém těchto aplikací spočívá v jejich problematické integraci, nejednotnosti uživatelského prostředí, nemožnosti datové integrace, relativní náročnosti administrace a samozřejmě v celkových nákladech na pořízení a provoz.

V průběhu roku 2001 se pokusil kraj Vysočina formou analýzy vznikajících agend krajů vyprojektovat vlastními silami systém, který by umožnil pracovníkům krajského úřadu pracovat především s evidencemi na jednotné aplikační a datové platformě. Výsledkem byl systém, který po roce úspěšného provozu prohlášen Komisí informatiky rady AKČR a odborem informatizace MVČR za možný směr rozvoje IS krajů. Výsledkem byl vznik zadaní projektu KEVIS – krajský evidenční informační systém a výběrové řízení na dodavatele řešení pro kraje ČR jehož vítězem se stala plzeňská firma Marbes Consulting.

Na přelomu roku 2002/2003 úspěšně proběhla realizace první etapy projektu – KEVIS I. V průběhu roku 2003 byl tento systém nasazen na všechny krajské úřady. Zároveň KI AKČR pracuje na realizaci II. etapy rozvoje tohoto systému. Předmětem druhé etapy je doplnění funkcí historizace dat, integrace základních registrů (UIR), systém replikací atd

 

 

Odkazy

 
 

Příspěvky k dokumentu

počet příspěvků: 0
  • Předmět, Autor, Datum a čas, Číslo, Návštěv
  • KEVIS – Krajský evidenční informační systém
 

Zodpovídá: Ing. Táňa Mrázková
Vytvořeno / změněno: 20.6.2005 / 21.6.2005
Informace vyžadují kontrolu

Počet návštěv: 41926
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí: 8.00–17.00, úterý: 8.00–13.00, středa: 8.00–17.00, čtvrtek: 8.00–13.00, pátek: 8.00–13.00, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek: 8.00–13.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek