ObnovitZměnit na párové zobrazení

Původní příspěvek:
není

677423, 29.5.2010 01:20:58,  Návštěv: 75
Autor:  (Vysočina - krajský úřad)  (IP: -)  
Město:   
Předmět: Kontaktní centrum kraje Vysočina 
Kontaktní centrum kraje Vysočina
Zpět na dokument
Dne 16. června 2009 uvedl kraj Vysočina do provozu ve spolupráci s městy Telč, Velké Meziříčí a Nové Město na Moravě „Kontaktní centrum kraje Vysočina“. Cílem tohoto projektu, který je postaven na bázi telefonického call centra, je zajištění rovného a transparentního přístupu klientů samosprávy k informacím týkajících se vztahů klient-veřejná správa bez ohledu na způsob komunikace, kdykoliv a odkudkoliv, tzn. zjednodušení dostupnosti informací pro klienty samosprávy kraje Vysočina. 
Vložit reakci
Reakce:
nejsou