Doporučujeme

  • Fond Vysočiny
 
 
 

Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2014 > Duben


 

Eva Janoušková: Portál úředníka je nezbytností dobře fungujícícho úřadu

Eva Janoušková: Portál úředníka je nezbytností dobře fungujícícho úřadu
Konference Internet ve státní správě a samosprávě v Hradci Králové je příležitostí k představení úspěšných projektů posouvajících fungování státní správy a samosprávy dále s maximálním využitím elektronických služeb. Na toto téma nabízíme rozhovor s ředitelkou Sekce ekonomiky a podpory Krajského úřadu Kraje Vysočina Evou Janouškovou, která má informatiku a elektronizaci krajského úřadu ve své gesci. Tématem rozhovoru je Portál úředníka, tedy služba, která usnadňuje běžnou denní agendu úřadu a nabízí nadstandardní komunikační a informační servis.
 

 
 

Otázka: Co konkrétně si máme pod službou Portálu úředníka představit?
Eva Janoušková: Představte si, že máte na jednom místě všechny formuláře, návody, vnitřní předpisy, manuály, které potřebujete jako zaměstnanec úřadu. Musím podotknout, že naši zaměstnanci tento nástroj znají spíše pod názvem "Procesní portál".  Portál umožňuje   dohledávat informace, logicky je řadit, dále je zpracovávat a analyzovat. Konkrétně mluvíme o informacích o pracovních cestách, nepřítomnosti zaměstnanců, o objednávkách a vůbec o tom, jak fungují vnitřní procesy. V druhé řadě je tu také ekonomická výhoda, odpadá nadměrná spotřeba papíru a jeho archivace, také se výrazně zrychlí oběh a schvalovací procesy.

 

Otázka: Jaké přednosti Portálu úředníka přesvědčily o nutnosti jeho zavedení právě Vás?

Eva Janoušková: Na rozdíl od jiných dosud využívaných nástrojů nabízí nový portál jednoduché dohledání všech vložených informací, on-line práci a především, a to zdůrazňuji, komunikuje s krajským datovým skladem, který nám nabízí ze shromážděných informací celou řadu informativních sestav a na ně navazující analýzy. Můžeme sledovat délky a důvody nepřítomnosti kolegů na pracovištích, průběhy pracovních cest nebo jednotlivé preocesy.

 

Otázka: Jaké měl Krajský úřad Kraje Vysočina podmínky pro implementaci Portálu úředníka?

Eva Janoušková: Na projekt Portál úředníka se nám podařilo získat evropské dotace. Díky spolufinancování z IOP a OP Lidské zdroje a zaměstnanost jsme mohli službu zavést velice rychle a především bez nutnosti financovat ji pouze z vlastních zdrojů. V tomto případě evropské peníze pomohly přesně tam, kde měly.

 

 
 

Příspěvky k dokumentu

počet příspěvků: 0
  • Předmět, Autor, Datum a čas, Číslo, Návštěv
  • Eva Janoušková: Portál úředníka je nezbytností dobře fungujícícho úřadu
 

Zodpovídá: Ing. Eva Neuwirthová
Vytvořeno / změněno: 7.4.2014 / 7.4.2014

Počet návštěv: 3617
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 57, 587 33 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí: 8.00–17.00, úterý: 8.00–13.00, středa: 8.00–17.00, čtvrtek: 8.00–13.00, pátek: 8.00–13.00, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek: 8.00–13.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek


Validní kód